ПриватБанк продовжує блокувати гроші на картах українців.

Клієнти продовжують скаржитися на те, що ПриватБанк блокує їх картки і обнуляє кредитні кошти. Зокрема, державний Приватбанк блокує клієнтам кредитні ліміти по карті" універсальна " через прострочення платежів, а в окремих випадках-взагалі без пояснення причин. Найчастіше співробітники фінансової установи посилаються на договір або ж просто кажуть, що будуть розбиратися в ситуації, але в майбутньому.

При цьому клієнти більше не мають наміру користуватися послугами цього банку. Так як набагато вигідніше оформляти кредитні продукти в інших фінансових установах.

"Мене користуюся картою" універсальна " майже 10 років. Нещодавно була прострочення, але я її в повною мірою погасив. Проте Приватбанк чомусь до досі не зняв обмеження по карті і не повернув кредитний ліміт, який був раніше", - сказано в одному з відгуків від 6 червня.

У відповідь ПриватБанк заявив, що клієнт може класти на карту свої особисті кошти. Що стосується кредитного ліміту, то рішення по ньому буде переглянуто в майбутньому.

"Банк був змушений обмежити користування кредитними коштами у зв'язку з порушеннями зобов'язань за договором",- пояснили в установі.

Інший користувач заявив про необгрунтоване обнулення кредитного ліміту.

"Думаю, багато ВПО (внутрішньо переміщені особи, - ред.), особливо непрацюючі пенсіонери, відчули погіршення відносини Приватбанку після обнулення кредитних лімітів на своїх універсальних картах. Без повідомлення, без послідовного зниження Приватбанк просто обнулив кредитний ліміт",- розповів користувач.

Банк порадив клієнту знову подати заявку на кредит, щоб рішення було переглянуто.

Раніше Hyser писав про те, що ПриватБанк знову блокує гроші на картках клієнтів.

Також писали, що пенсіонерів повідомили про правила отримання пенсійних виплат.

Нагадаємо, що ПриватБанк обрадував клієнтів новою функцією.