У мережі обговорюють найдивніші моделі від компанії АвтоВАЗ.

За багато років ця компанія випустила не так багато автомобілів, хоча розроблялася їх достатня кількість. На просторах інтернету вирішили показати вельми незвичайні моделі від дизайнерів АвтоВАЗ, які так і не потрапили в серійне виробництво. Про це пише "Today.ua".

В першу чергу це, звичайно ж, "Турист" 1976-го року. Він призначався для любителів активного відпочинку, а тому був оснащений навіть наметом. Однак незважаючи на свою оригінальність, в серійне виробництво він так і не відправився.


Свого часу АвтоВАЗ навіть розробив електромобіль "Поні", запас ходу у якого був 140 км при максимальній швидкості - 70 км / ч. Всього побудували два таких електромобіля на початку 1980-х років, але потім про нього забули.


На цьому свої експерименти АвтоВАЗ не закінчив і в 1992 році був створений концепт Gnome. У планах компанії було щорічно випускати по 10 000 таких компактних автомобілів. Але чомусь на конвеєр ця модель так і не потрапила.


Потім прийшов час невеликого позашляховика "Бора", якого створили в 1995 році на базі Niva. Надалі його хотіли поставляти в країни Південної Америки, але і тут щось пішло не так.


Ну і наостанок варто згадати про електричний концепт під назвою "Рапан", який з'явився в кінці 1990-х років. Тоді АвтоВАЗ серйозно замислювався про випуск електромобілів. Саме в цьому авто крісла рухалися в різних напрямках, а рульовий блок піднімався з відкриванням дверей.


Раніше "Hyser" писав про те, що у Німеччині знайшли модернізований 44-річний Запорожець, вигляд якого вражає.

Також наш портал повідомляв, що українцям показали перші електромобілі вітчизняного виробництва.

Нагадуємо, що в Україні почали розробляти унікальний військовий позашляховик.