Безліч клієнтів "Приватбанку" почали скаржитися на блокування рахунків

Останнім часом велика кількість клієнтів державного "ПриватБанку"почали скаржитися на те, що установа блокує їм кредитні ліміти по карті "універсальна" через прострочення платежів, а в деяких випадках, що більш дивно, взагалі не пояснюючи причини. Представники банку при цьому посилаються на договір і обіцяє "в майбутньому" переглянути рішення. Про це повідомляє Інформаційний портал "ubr".

Самі клієнти в мережі заявляють про те, що використовувати "порожню" карту в "ПриватБанку" безглуздо і рекомендують створювати картки в інших банках. Так, наприклад, один з клієнтів розповів, що користувався картою "універсальна" близько 10 років. Не так давно сталася прострочення, яку клієнт, тим не менш, повністю погасив. І, тим не менш, банк з якоїсь причини так і не зняв обмеження і не повернув колишній кредитний ліміт.

В офіційній відповіді "Приватбанку" клієнту заявили, що на карту досі можна класти особисті кошти, а рішення щодо кредитного ліміту "може бути переглянуте" в майбутньому.

Інший користувач мережі також звернув увагу на те, що йому необгрунтовано обнулили кредитний ліміт. Він упевнений, що причиною цього є загальне ставлення Приватбанку щодо внутрішньо переміщених осіб.

У відповідь на це представники банку порадили клієнту подати заявку на збільшення кредитного ліміту через Приват24, щоб у майбутньому банк зміг переглянути своє рішення.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що "ПриватБанк" заявив про те, що в банку з'явилася нова функція.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українцям назвали причини, по якому банківську карту можуть заблокувати.

Також "Hyser" писав, що клієнтів "Приватбанку" попередили про те, що у них з рахунків можуть зникнути кошти.