Під час розробки "Волги" інженери планували зробити її більш місткою

Незважаючи на те, що до 70-х років минулого століття автомобіль для громадян були доступні, доступні вони були дуже малій кількості людей, в результаті чого з десяти сімей особистий автомобіль був тільки в однієї. У зв'язку з цим інженерам доводилося думати і про місткості машини. Інформаційний портал "За кермом"розповів, чим "Волга" на перший час відрізнялася від вже звичного нам класичного радянського автомобіля.

Так, передбачалося, що" Волга " ГАЗ-24 буде не чотирьох -, як всі звикли, а шестимісним автомобілем. Перший ряд сидінь повинен був бути диванного типу і складався з трьох частин: двох широких крісел для водія і переднього пасажира, які поділяв підлокітник. Підлокітник можна було підняти, в результаті чого утворювалася рівна спинка, що дозволяє посадити наперед ще одного пасажира.

У такому вигляді ГАЗ-24 випускалася зі старту серійного виробництва до осені 1973 року, коли за ГОСТом з'явилася необхідність в оснащенні ременями безпеки передні ряди всіх автомобілів, які випускалися на території СРСР. У ГАЗ розсудили, що переробляти сидіння під новий стандарт — це невигідно, тому так і залишили два ременя, правда, надалі в інструкціях вказували, що місць в машині всього п'ять.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Великобританії знайшли унікальну "Волгу", яка вироблялася саме для англійського ринку, а тому мала кермо праворуч. Це дуже рідкісна машина, випущена тиражем всього в 100 автомобілів, з яких у Великобританії купили всього 15.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що українським автолюбителям розповіли, які старі автомобілі є найбільш ненадійними.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні знайшли унікальний "Запорожець", який зберігся в ідеальному стані.

Також "Hyser" писав, що український автолюбитель створив Саморобний"Запорожець".