У 80-х роках на базі хетчбека "Таврія" створили повноцінний ралійний автомобіль

На сьогоднішній день в українського автомобіля "Таврія"існує незліченна кількість модифікацій, проте однією з маловідомих і, одночасно з тим, найцікавіших, є ралійна варіаціях хетчбека. Про те, що це був за автомобіль розповів інформаційний портал "MMR".

До кінця 80-х років минулого століття в світовому автоспорті "устаканилася" форма оптимального автомобіля, підготовленого для ралі-рейду. Тому в СРСР вирішили перетворити відому "Таврію" в спортивну машину, яка отримала індекс НАМИ-0290.

Зовні машина нагадувала "тата", проте на ділі володіла великою кількістю серйозних конструктивних відмінностей. НАМИ-науковий авто-моторний інститут, працювали над "Таврією" з науковим підходом, і результат вийшов вельми цікавим.

Власне, від ЗАЗ-1102 в отриманому автомобілі залишилася тільки середня частина кузова: двері з отворами, лобове скло і дах. НАМИ-0290 посилили силовим каркасом, звареним із сталевих труб, який, що цікаво, інтегрований в початковий кузов "Таврії". Для того, щоб полегшити машину, всі кузовні деталі були виконані з композитного пластику оранжевого кольору, за який модель прозвали "Апельсином".

Для свого часу" Апельсин " був помітним і привертає увагу автомобілем, оскільки раніше подібних проектів в СРСР не робили. Ходова НАМИ-0290 була зібрана на базі підвіски від ВАЗ-2108. Двигун вирішили взяти з ВАЗ-2106, хоча, звичайно, його істотно допрацювали і оснастили турбіною з інтеркуллером. Завдяки цьому мотор розвивав до 121 к. с.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали дивний прототип "Запорожця", в якому мотор від" Москвича " розташовувався спереду.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали, як виглядала експортна версія "Запорожця", яку робили для Угорщини.

Також "Hyser" писав, що відомий автовиробник BMW заявив про припинення випуску відомої моделі Mini.